Customer success manager

Ønsker du å jobbe med skybaserte løsninger for miljødokumentasjon? Da er det deg vi leter etter!

Arbeidsgiver: LCA.no AS
Stillingstittel: Customer success manager (CSM)
Frist: Fortløpende
Ansettelsesform: Fast
Arbeidssted: Fredrikstad 

Hva ser vi etter i vår nye Customer success manager 

Vi ser etter en Customer success manager som kan ta eierskap over og drive en fremtidsrettet, serviceinnstilt og brukersentrisk support system, sammen med våre dyktige prosjekt og utviklingsteam. Du er lidenskapelig opptatt av å yte god service til kunder, er strukturert og kan prioritere oppgaver og har gode fremstillingsevner, både skriftlig og muntlig. Du viser empati overfor kunder og dine kollegaer, setter din ære i å være en utmerket kommunikator og viktigst av alt: du liker å løse bruker- og forretningsbehov  

Du er: 

  • Veldig opptatt av å yte god service til kundene. 
  • Du er i stand til å løse problemer og finne ut av utfordringer selv om de er nye for deg. 
  • Trygg og god både i skriftlig og muntlig kommunikasjon med kunder og kollegaer. 
  • Interessert i IT som fag, og i stand til å tilegne deg kunnskap raskt. 
  • Selvgående, men setter pris på å ha gode sparringspartnere rundt deg. 
  • Nysgjerrig på hvordan du kan bidra til at vi stadig jobber på en bedre måte, både som enkeltpersoner og i et større bilde. 

Arbeidsoppgaver: 

  • Behandle henvendelser via telefon og digitale kanaler, fra interne og eksterne kunder. 
  • Registrere og følge opp kundens henvendelse i saksbehandlingsverktøyet. 
  • Gjøre enkel feilsøking og identifisere årsaker til kundenes problemer. 
  • Vurdere hva som er kritisk og prioritere henvendelser. 
  • Yte god service til våre kunder. 
  • Utforme produktkrav ut fra kundens henvendelser og forslag. 
  • Å ta ansvar for utvikling av brukerveiledning og kursmateriale. 

Kvalifikasjoner: 

  • Du har gjerne IT utdanning på bachelornivå, men interesse for og gode kunnskaper om IT-teknologi og god systemforståelse kan kompensere for manglende formell utdanning. 
  • Du har erfaring fra tilsvarende funksjon innen brukerstøtte/support og tilsvarende CRM verktøy. 
  • Fordel med erfaring i å holde opplæring for systembrukere 
  • Norsk og engelsk skriftlig og muntlig 

Om arbeidsgiveren

Norsk næringsliv og offentlige institusjoner opplever økende etterspørsel etter miljødokumentasjon.
Det kreves i større grad miljødeklarasjoner (EPD) for produkter og klimaregnskap for kommuner, virksomheter og prosjekter.
Slike analyser er ofte tid- og ressurskrevende. LCA.no har utviklet standardiserte verktøy og løsninger for å forenkle denne prosessen. 

LCA.no er i vekst og hjelper nå flere store norske industrier som betong, asfalt, stål og møbler med å lage miljødokumentasjon av sine produkter.
Vi utvider og søker etter dyktige medarbeidere som vil være med på å videreutvikle og implementere våre verktøy og tjenester hos eksisterende og nye kunder.
Teamet består av engasjerte og kompetente medarbeidere med stor interesse for å utvikle nye løsninger. 

Vi tilbyr 

  • Konkurransedyktig lønn 
  • Gunstige pensjons- og forsikringsordninger 
  • Fleksibel arbeidstid  
  • Et lite, hyggelig, kreativt og tverrfaglig arbeidsmiljø 
  • Gode muligheter for faglig og personlig utvikling